пʼятницю, 12 липня 2013 р.

Модуль 9

   Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
  • учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках (зміст, процес, результати,  навчальне середовище);
  • учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
  • присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів, та вміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар